Buzz kan dra åt helvete

Igår var en skön lördag. Sovmorgon till halv tolv chill fram till klockan två.
Sen var det dags att sätta fart. Tog mig i kragen och drog ut på en löprunda på en och en halv mil. Var ju tvungen att börja ta i ordentligt inför Göteborgsvarvet om tre veckor. Öj, öj, det kändes i benen när jag kom tillbaka en dryg timme senare. Hade också en blåsa på undersidan hälen lika stor som en grapefrukt.
Men annars kändes det bra, kommer nog bli hur grymt som helst den 17 maj.

Klockan sju bar det iväg till Erik (Daase) för att tillsammans med Anders och Hultén sänka några bärs och fördjupa oss i Guitar Hero, Singstar och Buzz Frågesport.

Buzz var förbannat kul. Varje omgång låg jag hela tiden tvåa, tätt bakom Erik. Det som inte var så ball var att vid varje omgång det i slutet blev dags för avsnittet "poängtjuven" där man ska svara så snabbt som möjligt och sedan plocka poäng från en motståndare. Det var inte så förbannat lätt när plötligt alla verkade bestämt sig för gå samman i en komplott och våldta ta mig och råna mig på mina välförtjänta poäng. Detta innebar att jag till slut hamnade sist i varje tävling. Kul.

Vaknade med en smärre bakfylla idag som snabbt lade sig efter inmundigande av en liter BOB apelsinsaft. Ska upp till min kära mormor nu och hjälpa till att tvätta deras altan med högtryckstvätten. Det nog det närmaste jag kommer att få leka lite Terminator (ni vet scenen i tvåan där han står och mejar ner tjugo polisbilar med helikopterspruta). Ungefär så känner jag mig.

DAGENS:

Bild
- en teckning som Snitten komponerade på min dator då jag befann mig på toa när vi var i Stockholm för ett tag sedan. Tack för den, Martin.


image26

Kommentarer
Postat av: Tobias Ekwall

Glöm inte att zibbo hängde copyn.

2008-04-27 @ 18:45:32
URL: http://zibbothecopy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0