Ser jag hårdrock eller EMO-fjortis ut nu?

Tack i alla fall, Robin, för de vrålsnygga knapparna med mina två favoritband, Def Leppard och Pink Floyd.
Har dock funderat på vilka de är som promenerar runt med sådana här hyllningar på sina kläder och väskor.
Vi har den långhårige hårdockaren, med sliten jeansjacka, trasiga jeans, tajt AC/DC-tischa, ett par conversedojor där skosnörena gärna får släpa någon halvmeter i marken.
Vi har också den trasiga emo-fjortisen, med kolsvart hår, en svart tår under högerögat, en t-shirt som vittnar om någon konsert i Pennsylvania 30 år före de ens var påtänkta, samt en överfull portion självömkan.

Jag är nog ingen av ovanstående, även om jag liknar mig mest vid den luffiga hårdrockaren.
Men klart som fan jag kommer bära de här två ändå!
Pink Floyd och Def Leppard. Öj, öj, öj.

image11

Kommentarer
Postat av: Tobias Ekwall

Det är klart godkänt att bära sådana pins så länge man inte klär sig som en idiot i övrigt.

2008-04-26 @ 10:47:30
URL: http://zibbothecopy.webblogg.se
Postat av: hultén

lätt emofjortis

2008-05-08 @ 11:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0