TIDERNAS...

Tog sovmorgon till halv tolv idag. Helt fantastiskt.
Sen har det inte blivit så mycket mer vettigt, har suttit och pillat lite med logotypskisser till ett möte i morgon.
Tänkte ge mig ut och springa en mil sen, får se hur det går.
Låg uppe till halv tre i natt fär jag råkade sätta på en smörig kärleksrulle (vars namn jag inte kommer ihåg) som jag bara vara var tvungen att se klart för att se om de fick varandra i slutet. Jag vet, det låter skittöntigt, men är jag den enda som bara inte kan stänga av en film utan att se om det blir smask-smask och rabbadäng i slutet?

Skit samma.

Här är i alla fall dagens projekt.
Har försökt sammanställa "The Best of the Best", en lista som innefattar mina Nr.1 i olika avdelningar.
Jag kallar den "TIDERNAS...". Här har ni den.

TIDERNAS...

Låt:
Journey - Don't Stop Believin'

Gitarrsolo:
David Gilmour - Comfortably Numb

Pipa:
Steve Perry - Journey

Band:
Def Leppard & Pink Floyd

Film:

Gudfadern

Filmcitat:
"I'm funny how? Funny like I'm a clown?" Joe Pesci i Goodfellas

Misstag:
"Gitarrband är på väg ut" - Dick Rowe, producent på Decca Records, till The Beatles

Fyllesvin:

Tobias Ekwall

Klädesplagg:

T-shirt

Klimax:
Dream On med Aerosmith på Sweden Rock 2007

Antiklimax:

Tommy Salo-pucken i OS Salt Lake City 2002

Burgare:
Whopper med ost och bacon

Pizza:
Kebab Special på Pinan på Hönö

Glidare:

Martin "Snitten" Andersson

Käft:

Steven Tyler i Aerosmith

Oskuld:
Alla på Dreamhack

DAGENS:


Bild - en bild från seglingen förra sommaren. Tycker den på ett bra sätt sammanfattar hur jävla bra vi hade det.
Här hoppar jag från båten i farten.

image8

Kommentarer
Postat av: Axel

Det var ju roligt att någon hann ta en bild innan solen försvann den sommaren.

2008-04-20 @ 23:40:56
Postat av: Tobias Ekwall

tack för den din jävel.

2008-04-21 @ 07:23:59
URL: http://zibbothecopy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0