Victory

Blåvitt - AIK 2-0. Rätt trist match på Ullevi. Det började bra med att Jonathan Berg snorade in en frispark från trettio meter efter tio minuter och Jonas "Skallen" Wallerstedt tryckte in 2-0 med pannfläsket efter fjorton minuter.
Sen var det, som sagt, rätt trist faktiskt. Men ändå! 3 poäng till Blåvitt och det värmer i mitt hjärta.

Bowling och fest med byrån imorgon.
Ska ta med ett par bärs så jag är ordentligt uppvärmd. Vet inte varför, men jag presterar alltid bättre med lite alkohol i kroppen, vare sig det gäller bowling, skitsnack eller luftgitarr.
Ser morgondagen som en ordentlig chans att bli en i gänget, bli en cool reklamare på riktigt. Nä, kanske inte precis så, men på något underligt sätt gör ändå en gemensam fylla att man har lättare att prata med varandra efteråt. Man har ju alltid någonting att snacka om dagen efter när det är dags att uggla framför datorn i åtta timmar: "Höhö, Peter, jävligt snyggt du drog den där shotbrickan i backen när du halkade på körsbäret!", eller "Mahahaaa, vad tänkte du med när du stötte på bruden med oroväckande kraftig bröstkorg och adamsäpple?".

Jag tror det är så. Gemensam fylla = gemensamma samtalsämnen = gemenskap.

Underbart med sol igen.
Brillorna på för första gången på länge idag under ett stekande samtal på en bänk med Robin da man. Då är det snart sommar.
Sommar = pollen = tack o hej.

Har inte så mycket att skriva idag. Ligger här i sängen och känner hur ögonlocken börjar närma sig stängningsdags, så det är nog time och låta dem få som de vill.
Natti med er.

DAGENS:

Bästa TV just nu:
Var fan är mitt band? - Magnus Uggla i högform klockan 21 på fredagkvällar.

Citat:
"Det finns inget som är så snyggt att du vill ha det hela livet" *

* Min bror Daniel redogör sina ståndpuntker vad gäller tatueringar.
Men det skiter jag i. Jag ska skaffa mig en jättehäftig tatuering i alla fall. Någon gång.

Kommentarer
Postat av: Nina

3 poäng är alltid 3 poäng. Hur trist matchen än må ha vart. Men visst är det skönt när killarna kan underhålla mer än typ 20 minuter.

2008-04-22 @ 06:49:21
URL: http://www.thegirlsofflorida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0