Nu jävlar...

I morgon är det dags för innebandy igen.
Med gubbarna. Klockan 21.00 smäller det.
Månader har passerat och suget efter att få agera vägg i målet har gradvis byggts upp.
Ska pallra mig ut till en innebandybutik i morgon och inhandla knässkydd. Det kommer bli bra.


Försök ta er förbi den här i morgon, gubbs.

Ligger hemma i sängen med en smärre bakfylla efter lite för mycket mörkt öl och tequila på Ferdinand igår.
Håll er borta från all alkohol som är mörkare än ert piss och som rimmar mexikanskt. Det gör bara fördärv dagen efter.

DAGENS:

Låt:
Queen - Love Of My Life

Så vackert...


Kommentarer
Postat av: Masse

...sååå, var du vägg eller såll i målet? ; )

2008-08-25 @ 11:31:40
Postat av: Mathias

Efter klockan tio ikväll vet vi =)

2008-08-25 @ 11:52:26
Postat av: emelieempa

göött. Jag tyckte det var härligt att komma igång med min träning också förra veckan. Hoho badminton. :P

Också börjat skolan, idag faktiskt.

Vad gör du nu för tiden? Du pluggar, men vad mer?

Har du jobb vid sidan om eller vad skeeer?

2008-09-01 @ 20:32:55
Postat av: Masse

Men uppdatera dååååååå! ; )

2008-09-03 @ 20:18:11
Postat av: daniel

Så jädra värdelös är du! Skriv ett avslut eller uppdatera då! Jag är arg!

2008-09-07 @ 14:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0