Det var la skit...

Sov ensam i huset i går natt då morsan och Beny är och lever svenssonlivet ute vid Marstrands camping och lillebrorsan är ute och äventyrar på tågluff i Europa. Vaknade runt elva och tänkte åka upp och hälsa på min kära mormor. Släpper ut katten, klär på mig, borstar tänderna och beger mig mot ytterdörren. När jag passerar hallen känner jag någonting som fräter till i näsborrarna.
Jag känner väl igen stanken. "Fan också".
Jag går med motvilliga steg in i vardagsrummet och bevittnar den stinkande bajkorven som katten beprytt parkettgolvet med inatt, då jag tydligen inte vaknat av hans jamande.
Det finns nog inte många lukter som kan tävla med den stank en redig kattskit utgör, möjligtvis 10 pappersbruk eller en alkis som inte duschat på en månad och använt bourbon som deodorant.

Löste i alla fall uppgiften med bravur
och fikade med mina morföräldrar. Sen blev dett att svettas på gymmet med Abbe och Niclas för att slutligen ta mig till min flickvän Mia i Floda.

Ikväll blir det Tyskland - Turkiet på Marstrand till en härlig pizza. Bra skit det.

DAGENS:


Låt:
Volbeat - Sad Man's Tongue

Johnny Cash/Elvis/Metal. Det är nya grejen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0