Jaha ja...

Ligger här hemma i mina skrynkliga bäddlakan och fixar och trixar med lite designarbete åt Björn. Ska vara klart på torsdag så jag börjar bli lite stressad. Men nu tror jag tamejfan att jag har något på gång här.

På onsdag börjar kneget på ICA igen.
Dags att ställa sig i delikatessen och skiva skinka åt kärringar. Nu när vi haft nyöppning har det även gjorts en del uppdateringar på arbetskläderna:



Spana in det utomordentligt fula mössan
på snubben som jag tvingas dra på huvudet nu i sommar. Jag har väldigt stor hjässa och fick prova den största storleken i lördags. Den slutade ungefär vid mitt höga hårfäste. Kommer sitta som en judisk kalott på skallen. Tack för den.

DAGENS:


Låt:

White Lion - When The Children Cry

Visst, frisyrerna och kläderna är hemska. Men varför får jag alltid en klump i halsen när jag lyssnar på den här låten?
Kalla mig för flicka, vacker som fan och tänkvärd är den i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0