Sommarlov

Sista dagen på praktiken i morgon innan lovet. Jag ska inte sticka med stolen att det är med blandade känslor jag kommer vinka av mina kära kollegor för två månaders lov. Å ena sidan har jag haft det hur gött som helst med fantastiska kompisar, roliga uppgifter, stressiga dagar, syrefattig miljö och gratis glass i en vecka. Å andra sidan väntar cash att hämta in på ICA, bad vid Rörtången, öldrickande, grillning, konserter och segling på partyveckorna.

Detta år låter jag de andra grabbarna bestämma färden
, då jag för två år sedan gjort mig måttligt impopulär bland gänget.
Så här var det. För två år sedan när vi var ute med segling med gubbarna insisterade jag på att vi skulle stanna en natt i Lysekil för att Idol-Agnes skulle spela där. Fick för mig att hon var snygg vid det tillfället. Fick till slut tjatat till mig en partynatt där, vilket ledde till att jag blev ganska tankad och ylande som en patetisk prärievarg, tog jag 26 bilder på Agnes längst fram vid scen. Så bra var det inte egentligen. Och så snygg var hon inte egentligen.

Dagen efter bar det av till Hunnebostrand där det visade sig att kvällen innan vi vart och sett en medioker Agnes, så hade det varit FHM-fest i stans lokala danshak. Bikinibrudar, sprit och dunka-dunka hela natten lång. Sen dess vågar jag aldrig mer ta ansvaret för att utsätta mina kamrater för en sådan miss igen.

DAGENS:

YouTube:

Det här är bara så fantastiskt. Heder åt den gamla kvinnan.


Kommentarer
Postat av: snutti

hej bubbi! du e så söt och knasig. hur kunde du få för dig att agnes var söt....hihi! ses ikväll! puss

2008-06-13 @ 09:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0