15 dagar kvar

Härmar min vän Tobias Ekwall lite granna i mitt bloggupplägg. Det är 21 dagar kvar till Hultsfredsfestivalen enligt hans blogg. Sket jag i det? Ja, det gjorde jag. För om 15 dagar drar jag, Mia, Robin och Sascha ner i vår ljusblå Passat till Sweden Rock Festival. Öl, hårdrock, sol, pollenallergi och åsynen av tejpade bröstvårtor, nitbälten och spandexbrallor i fem härliga dagar. Längtar.

Min födelsedag till ära, så hade jag bakat en tårta som jag ämnar bjuda mina arbetskamrater på i eftermiddag. Kommer bli kalas. Sen ska jag köpa innebandyskydd till knäna så jag kan äga alla gubbar på planen ikväll. Jag kommer vara som en vägg. Beware.

DAGENS:

Fundering:
När ska vår klass träffas för en ölkväll i vanlig, härlig anda?

Låt:
KISS - Detroit Rock City

Nu blir det mycket KISS här på bloggen fram till konserten om knappt två veckor. Som en liten uppvärming.


Kommentarer
Postat av: Malin

Det där med ölen funderar jag med på faktiskt...=)

2008-05-19 @ 13:27:34
Postat av: Han som en gång kallades Snitten

Jag med....vi får fan ta det nu innan det blir sommar och alla åker hem till sina hålor i norrland eller dylikt.

ALL IN!

2008-05-19 @ 16:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0