"Enmanna Pridefestival"

Klockan var strax efter tolv idag och jag promenerade upp mot BioPalatset för att möta ett gäng goa klasskamrater för att inmundiga en lunch. Jag passade på att njuta av den underbara solen som värmde Göteborgs gator denna dag. Ovanstående kommentar kommer i detta läge från min käre klasskamrat Robert då jag spatserade i min nyinköpta jacka. Jag har på senare tid kommit på att jag alltid har samma jeans, t-shirtar och tröjor. Det får gärna vara diskreta färger - grått, vitt och svart är utmärkt.

Men så var jag på lager 157 och tänkte att "Nä, nu jävlar. Nu är det dags att hälla lite färg på garderoben". Jag tänkte att om man ska bli fräsig reklamare så måste man ju klä sig som en också. Jag tror i och för sig att Robert hade glimten i ögat när han fällde one-linern.
Jag diggar den i alla fall.

image33

Hoppas det går bra med Robins rehabilitering. Han hade tydligen tränat så hårt igår att han var tvungen att hoppa innebandyn idag. Jobbigt det där. Jag tror seriöst att den mannen kommer gå in i alla väggar man kan gå in i - reklamväggen, skolväggen, gymväggen, Sweden Rock-väggen, Guitar Hero-väggen, Rockbaren-väggen, Sitta-och-pilla-naveln-väggen, lunchväggen, Skruf Tranbär-väggen - ja listan kan göras lång.
Hoppas du har hämtat dig till nästa måndag i alla fall kompis.

image35

Tuborgväggen nästa, Robin?

Innebandyn idag gick som en bergochdalbana. Jag gör demonräddningar på svinarskott, men släpper samtidigt in rullbollar med knapp styrfart mellan benen. Ska ta och köpa ett par grymma benskydd - då kommer jag röra mig som en ninja och gubbarna kommer lägga sig ner på planen och gråta i frustration. Ni ska få se.

Imorrn blir det en heldag på byrån med att knöka in bilder och text på webben. Kreatörvärlden - here I come.

DAGENS:

YouTube
Hittat på 1000 apor.se. En kvinna ringer in till radio och lämnar ett meddelande om hur alla moderniteter som internet, för många kanaler på radio och diverse är åt helvete. Allt är verkligen kasst. Det roliga ligger i hur hon triggar upp sig själv till ren ursinnighet. Hon behöver antagligen bara ett ligg. Skitroligt.


Kommentarer
Postat av: Marcus Turesson

En aning pride är den allt=)

2008-05-06 @ 09:30:07
URL: http://www.marcusturesson.se
Postat av: empa

haha den har jag hört förut. Då kanske du har hört Björn Lennartsson också? skiitbra

2008-05-08 @ 10:53:37
URL: http://metrobloggen.se/empa
Postat av: mia *inte din flickvän*

hahahahaha gud vad sjukt klockrent

hon behöver sig ett riktigt ordentligt ligg

2008-06-14 @ 00:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0