Inte långt kvar

Om tretton timmar står jag i startfältet och väntar på att signalen ska smälla. 21 kilometers helveteslöpning väntar. Jag måste erkänna att ett visst mått av nervositet flödar omkring i kroppen. Men jag ska tamejfan ge allt jag har. Det kan ni lita på. Uppdatering följer i morgon eftermiddag. Tills dess - ha en fortsatt trevlig kväll eller sov gott.

DAGENS:

Låt:
Bryan Adams - Can't Stop This Thing We Started

Varför? För att den alltid håller mig på topp när jag löptränar. Gunget, rösten, svänget. Yes.



Kommentarer
Postat av: Tobias Ekwall

Jag ska vara en trogen supporter. Säg till när jag ska vara på plats och ifall jag ska stå med nån dricka eller liknande! Är det någon jobbig jävel som försöker
ta dig på slutspurten så rekommenderar jag ett träffsäkert slag i tinningen. En diskret spetsig armbåge är ett säkert kort.

2008-05-17 @ 03:02:34
URL: http://zibbothecopy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0