Räkor är gott

Kom nyss hem från min vän Marcus där det var räkfest. Har tryckt i mig så mycket räkor så att det borde kunna gå att kvala in till någon sorts rekordkategori för hur myckor räkor man kan äta innan magen fysiskt spricker. Gott var det i alla fall.

I morgon är det jobb
(fy fan) och sen är det dags att dra till Tobbe för att klämma en eller två Indiana Jones filmer innan det bär av till Bergakungen för att se den nya. Kommer säkert bli kanon.

image57


6 dagar kvar till KISS. 11 dagar kvar till Sweden Rock. Konsertsommaren jag så länge väntat på står äntligen vid tröskeln. Kärlek.

DAGENS:

Låt:
Def Leppard - Animal

Vet att jag lagt upp den förut, men ni måste bara se den här snubben som gör en underbar "cover" och en hysterisk video. Parodi med glimten i ögat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0