Seg

Ligger här i Mias säng själv då hon drog för en stund sen och är tröttare än en utdragen föreläsning. Ska sticka om en halvtimme till byrån jag med.
Har inga kreativa floder som strömmar genom ådrorna just nu, så det är lika bra att låta bli att ordbajsa ut något som ska verka intressant för er, mina kära läsare.
Därför återkommer jag under dagen, då jag varit med om eller sett något spännande. Kanske blir jag påkörd av 11:ans spårvagn? Eller attackerad av en pundare som snor mina billiga pilotglasögon? Det vore något extra till bloggen.

Fram till dess har jag lite morgongodis
i form av en fantastiskt cover av det irländska bandet Aslan på låten "Wish You Were Here" av Pink Floyd. Enjoy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0