Rastlös

Då ligger man här hemma helt själv med en mild feber och tjock hals utan någon som kommer och stoppar om en, frågar "är det något du behöver?" och slaviskt åker och fixar en godispåse och tre Bruce Willis-rullar. Men vafan, det är lugnt. Jag har skitkul. Inte.
Sov till klockan nio idag - välförtjänt. Nu hoppas jag att den här lilla förkylningen ger med sig i morgon så jag kan börja ladda upp inför Göteborgsvarvet ordentligt.

image40

Så här känns det som jag ser ut i håret just nu.
Ska därför hasa mig in till Kungälv om en stund och fixa frillen en aning lagom till sommaren.

Bara en vecka tills jag fyller år nu! Yippie-kae-yae! Ska önska mig pengar. Och en kokbok så att det blir annat än fiskpinnar, Gorby's piroger, bacon, pasta och hamburgare när jag väl ska laga mat i min egen lya i framtiden. Sen skulle det vara gott med några nya tischor som jag kan glida runt med på stränder, bryggor och festivaler.

DAGENS:


Roliga historia (tack till Anders):

Det var en gång en svensk som åkte till USA för att se vad landet på den andra sidan dammen hade att erbjuda. Där mötte han två norrmän som han blev bundis med direkt. De gick ofta ut på stans pub, hinkade bärs och pratade om livet i allmänhet. Men så en dag dog plötsligt svensken i en tragisk olycka och det blev begravning.
Efter begravningen gick norrmännen till puben för att sörja.
"Var det inte något konstigt med den där svensken?" sade den ene norrmannen.
"Hur menar du?" frågade den andre.
"Jo, han hade ju två rövhål."
"Va? Vad har du fått det ifrån?"
"Jo, men varje gång vi gick in på puben sa ju bartendern:
"Look! Here comes the swede with two assholes!"

Kommentarer
Postat av: Mackan

För helvete grabben! skaffa dig ett liv! har fan läst din horblogg 3 gånger nu och den levererar aldrig som zibbos! puss

2008-05-13 @ 19:08:49
Postat av: Anonym

hahaha.....historian var nice man! mackan är bara avis för att ingen ville läsa hans gay-blogg! ha de!

2008-05-13 @ 20:30:52
Postat av: Mathias

För helvete, ni måste ju skriva vilka ni är som skriver. Annars vet jag ju inte vilka som är mina fiender och vänner =)

2008-05-13 @ 22:36:29
URL: http://matteman86.blogg.se
Postat av: Anonym

martin andersson

2008-05-14 @ 15:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0